מיטות נוער

 קיים הבדל בין מיטות נוער למיטות ילדים. בדרך כלל מיטות נוער הם מיטה וחצי מבחינת גודל. המון הורים קונים מיטות נוער בסגנון ספות, מיטה שיש בתוכה כבר מזרון, זה לא מגיע בנפרד מיטה ומזרון, זה מגיע אחד בתוך השני, אנו יכולים להפוך את המיטה לספה כשאנו קמים וכך לצמצם מקום. מיטות נוער נוחות באמת לנערים ונערות הם יכולים לישון להתרווח מבחינת מקום, הם יכולים לצמצם את המיטה לאחר מכן ואז לארח יותר חברים בחדר שלהם, הם יכולים להנות מהמיטה רבות. כמובן שישנם גם מיטות נוער רגילות, מיטות וחצי מתקווננות, שאנו יכולים להזיז את הרגליים והידיים או יותר נכון להרים ולהוריד. 

סוגי מיטות נוער קיימים בשפע, שלל צבעים וחומרים מהם עשויים המזרונים, אנו צריכים לבחור עבור ילדינו מיטות נוער אורתופדיות, מיטות שיהיו עבורם בריאות לגב לצוואר ולגוף בכלל. נוחות במיטות לא רק מיטות נוער הם הדבר הכי חשוב, אם מיטה אינה נוחה לנו אנו לא נרכוש אותה, כמובן שכל אחד אוהב משהו אחר, יש כאלה שאוהבים מזרון קשיח יש כאלה אוהבים מזרון רך יש כאלה אוהבים באמצע, כל אחד אוהב משהו אחר ולכל אחד באמת מתאים משהו אחר אבל בריאות מבחינה אורתופדית חייבת להיות במיטה אם רוצים שנרכוש אותה. 

ישנם המון מיטות לנוער שאינן אורתופדיות או בריאות תלוי באיזה חנות אנו מחפשים או בחנות שבחרנו בה לרכוש מיטות נוער. מיטות נוער יכולות להתאים גם לילדים אך הם יהיו גדולות מידי עבורם ויתאימו יותר לאחר שיגדלו קצת, ישנם כאלה שמעדיפים לחסוך את הקנייה ולרכוש מראש לילדיהם מיטות נוער אבל לא תמיד זה צעד נבון לדלג על השלב של מיטת ילדים, זה בהחלט תלוי בהמון משתנים, לפעמים בכסף לפעמים בנוחות לפעמים בגודל החדר.

מיטות נוער