חדרי תינוקות

כאשר אנו נכנסים לבתים של חברים מכרים או משפחה ומסתכלים על צורת העיצוב ועל הסדר שקיים בבית, אם יהיו בבית חדרי תינוקות אנו הכי נאהב להיכנס אליהם. חדרי תינוקות בדרך מייצגים כל מה שנקי, טהור, זך ונעים. אין כמו ריח של תינוקות, או מגע של תינוקות יש בתינוקות משהו כל כך פגיע ועדין לפעמים אנו מפחדים לגעת בהם מרוב שהם עדינים. חדרי תינוקות אמורים להיות מעוצבים בהתאם לדבר המיוחד הזה שנקרא תינוק, צריך להיות נעים בחדר מבחינת טמפרטורה, לא קר ולא חם מידי, בחדר בדרך כלל נמצא ארון בגדים קטנטן, לול, עגלה, שידה ואפילו כורסא קטנה שניתן לשבת עליה בזמן שמניקים. 

חדרי תינוקות צריכים להיות בצבעים עדינים ואם ישנם תמונות על הקיר אז שיהיו תמונות נעימות לעין ולא חלילה מפחידות או מוזרות. צריך להשקיע עם הרבה חום ואהבה כשמעצבים חדרי תינוקות או כאשר מחליטים לשפץ את החדר הקיים ולהכין אותו לתינוק שמתקרב. תינוקות זקוקים לסביבה חמה, הם דורשים הרבה יחס ותשומת לב גם מבחינת הסביבה בה הם נמצאים, לא רק מצד האנשים שמסביבם. לגדול בסביבה נעימה נקייה ואוהבת זה חלומו של כל תינוק או כל ילד, לא לכולם ישנה אפשרות או יכולת לזה. 

חדרי ילדים ותינוקות אמורים להיות נוחים גם לנו ההורים שנמצאים בחדרים אלו המון, שקמים באמצע הלילה להאכיל, מחליפים חיתולים, מלבישים אותם וכד'. ישנם המון חנויות רהיטים המתמחות בעיצוב חדרי תינוקות, ברהיטים מיוחדים שמותאמים לתינוקות, במיטות תינוק נוחות ובטיחותיות או לול טוב, בטיחות היא ערך חשוב בכל מה שנוגע לתינוקות היות והם חסרי ישע, הם לא מדברים ולא יכולים לעשות שום דבר בעצמם אנו חייבים להמתין שיגדלו בשביל זה, חדרי תינוקות יכולים להיות מקום הכי נעים ויפה שיש עבורם. 

חדרי תינוקות מעוצבים