חדרי נוער

אנו תמיד חושבים שקל לעצב את הבית והחדרים בו, ושזה לא מהווה בעיה עבורנו בלקיחת החלטות מסוג זה, עד שאנו מגיעים לרגע בו צריך לעצב חדרי נוער. חדרי נוער אמורים לרצות ילדים בגיל הכי קשה בחייהם, גיל של המון בלבול וחוסר יציבות גיל בו הם דורשים המון מבלי להתחשב בשום דבר מסביב, גיל בו ההורמונים משתוללים ומילה נוספת מצטרפת לנוער והיא מרד.  כדי לעצב חדרי נוער אנו צריכים להשתדל להתחשב בטעם שלהם, ברצונות ובדרישות, להשתדל לא ללכת שבי אחריהם. חדרי נוער בדרך כלל מעוצבים בדרך של מיטה גדולה ורחבה שלא כמו מיטת ילדים שלפני כן, פתאום לא צריך ספריה ואפשר להסתפק בשולחן עבודה שמתאים גם למחשב. 

חדרי נוער זקוקים לרהיטים אותם ההורים מספקים אבל את העיצוב הסופי הנערים עושים בעצמם, הם אוהבים למצוא תמונות שמדברות אליהם, כדי לתלות על הקיר, ומקשטים את החדר באביזרים שונים שמשמשים אותם. חדרי נוער שלא כמו חדרי ילדים דורשים יותר התחשבות ילדינו כבר נערים מרגישים גדולים, והם דורשים מאיתנו להתחשב בדעותיהם. חדרי נוער אמורים לכלול בתוכם רהיטים בסיסיים כמו מיטות, שידות, ארונות ועוד. ארונות במגוון עיצובים וצבעים ניתן למצוא בחברת ארט דיזיין. בימינו גם טלויזיה נחשב לרהיט בסיסי, אבל כמובן ששום דבר לא חובה כל הורה בגבול יכולתו לתת לילדיו. 

חדרי נוער סך הכל אמורים להוות לילדינו, שעובר את הגיל הידוע בכינויו הגיל הלא נעים, מקום נעים מקום שכייף להיות בו, מקום רגוע. חדרי נוער במיוחד נוער אמורים להוות פינה שקטה, בין הלימודים המבחנים, החוגים, וכל סדר היום שבדרך כלל עמוס, בין חברים וחברות וכל מה שהגיל הזה מביא עימו. חדרי נוער צריכים הרבה רגש והרבה מחשבה בעיצוב שלהם, אנו צריכים שיהיה להם נוח קודם כל, לישון, לכתוב, לקרוא, להאזין למוזיקה, להכין שיעורים וכל מעש אפשרי אחר שניתן לעשות בחדר. 

חדרי נוער מעוצבים